tisdag 5 oktober 2010

standing where you left me

Elvira Borg,
är efterlängtad av mig!
Men på lördag kommer hon hem!
så jag vill ha lördag.
tror även att det kommer bli en bra lördag.
Om min mamma&pappa släpper iväg mig till Tranås.
Så att jag får träffa alla mina kompisar.
Så hade jag tänkt att vara hemma o mysa med min familj på fredag.
Sen så kan ju Elin och jag åka tillsammans in och hem på lördag.
Det blir ju perfekt.
Hoppas mamma låter mig få åka på klassfesten,
för jag och min bra-iga kompis Michaela Wiberg har bestämt att efter
denna helgen ska vi ta det lugnt.
( Det här inlägget är inte alls riktat till min mamma )
Hoppas mamma ser mitt fina leende framför sig när hon
läser detta.
hon är bäst också,
så vad säger du mamma? ;)
hihi , FNISS


Jaaa, så är livet.
Sitter och kämpar med min hemska
engelskaläxa på typ 10 sidor.
Känns inte så kul, men men.
som sagt,
sånt är livet.
Vill man ha kul ibland så får man även kämpa ibland!
Hoppas på att mamma och jag kan övningsköra sen,
så vi kan prata om livet.
det tycker jag om!

Och ännu en gång står jag utan svar.
Det är svårt va?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar