söndag 10 oktober 2010

I see you driving 'round town With the girl i love and i'm like, Fuck you!

Puuuuh, söndag ..
igen.
Vad är det som händer?
Har vart lite trött efter gårdagens
bravader.
Wooohooo.
Kul var det, många minnen som jag ska bära med mig.
Största frågan är :
vad vill mitt liv mig egentligen?
O nu kan jag antingen bli så där djup,
o berätta om mina känslor.
Eller så skiter jag i det.
orkar inte tänka mig in i det just nu.
Jag hade kul igår, med mina vänner.
Mina fina vänner.
Det är det som betyder något.
Haha!
stort fniss på gårdagen, den gjorde mig glad !

Kom nyss hem efter att ha checkat in min nya, lilla
systerdotter Hilda.
Pytteliten och urgullig är hon.
Lätt.

Nu ska jag nog hoppa ner i pyjamasen o
hänga i soffan, med mina käraste.
Te ska jag göra.
O en god kvällsmacka.
Kan det blir bättre?
Nope.
Det har vi svaret,
Mitt liv vill att jag ska leva.
vilket jag gör.
Maja Eriksson
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar