fredag 22 oktober 2010

Man vet inte vilken ens livs största dag blir, fören den kommer.

En dag av lycka.
En dag när allt man någonsin drömt om verkligen händer.
När det man alltid velat ha finns framför sig.
När det man alltid velat uppnå händer.
En fantastisk dag.
En dag man alltid kommer att minnas.
Den kommer vara fin.
Precis sådär lagom fin.
Jag vet hur mitt livs största dag ska se ut.
Varenda liten detalj.
Varenda minut ska vara perfekt,
bra.
Fantastiskt.
Det kommer att värma i hela min kropp.
en lycka och ett pirr kommer sprida sig i min kropp.
Precis som det gör nu,
när jag tänker på det.

Man vet inte vilken ens livs största dag blir, fören den kommer.
Man vet inte, fören man levt den.
Fören man verkligen har fått känna känslan.
Jag vet precis hur mitt livs största dag skulle vara. Fin.
Jag väntar på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar