tisdag 19 oktober 2010

Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Så bra låt.
fått en flaska i huvudet liksom.
så sann.
för så många.
Så många som ger så mycket men bara får en smula tillbaks.
Har givit allt o har ingenting kvar.
Men gör det ändå tusen gånger om.
Det var detta jag o min vän Julia pratade om för ett antal veckor sedan.
Man älskar kärleken när den är fin, men ibland är den så ful.
Så elak, så fruktansvärt, den gör såå ont.
Men man fortsätter ändå alltid kämpa.
För vi kom fram till, att utan kärlek kan man inte leva.
Det är det som driver oss framåt.
"All we need is love" liksom.
Kärlek
Det är fint .
Gillart.

Har fin fina planer med min Michaela Wiberg.
Hon o jag är så bra.
O jag älskart !

Nu blir det massa häng i soffan,
Desperate Housewifes på G !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar