söndag 3 oktober 2010

Det var längesen

Jahaa,
då har hela helgen gått.
Och jag tänkte summera den.
Fredag var massa mys med 3
fina flickor.
Det vart prat,
djupa som odjupa.
Skrattiga som gråtiga.
Ahh massa sånt som jag vill ha !
Lördag var lugn till en början.
Sedan drog jag med min fina vän
Michaela
in till stan för att fira Lisa.
Wooohooo.
Om jag ska säga helgen med ord så var den:
Skön
Mysig
Underbar,
Rolig
fantastisk
med massa skratt,
lite gråt
och häng med skööön...a människor.

vet inte vad livet vill mig egentligen?
Vad jag ska ha ut av livet?
men jag vet i alla fall att idag firar
mina kära föräldrar 35årig bröllopsdag.
Det ska vi fira.
O jag vet att den kärlek mina föräldrar har.
Är sån kärlek som jag vill ha.
Jag ska ha.
Någon gång.

Nehe, nu ska jag ta tag i mitt liv,
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar