tisdag 19 oktober 2010

Sanningar om livet

Jag har insett att min senaste kyss: Var ganska oplanerad men ganska underbar ändå
Jag lyssnar på: Musik som har ett budskap och som jag kan relatera till
Jag pratar: ibland för mycket, ibland för lite. Men när jag känner för det
Jag tycker om: när jag är lycklig
Jag avskyr när folk: är falska
Den som vet mest om mig: Är ingen annan än jag
Min första vän hette: Elin Eriksson
Kärlek är: När det pirrar som fasiken i magen, o jag inte kan sluta le
När jag borstar tänderna: Brukar min syster stå bredvid och göra samma sak
När jag lagar mat: är det oftast för att mamma inte är hemma
Jag tänder på: Snygga rumpor o fina blickar
Det sexigaste yrket är: präst, eller?
Det är charmigt när: hans ögon stirrar in i mina o bara leker
Jag är rädd för: att dö
Den värsta känslan är: när man inser att någon inte var som man trodde
Den bästa känslan är: Glädje
Jag kommer alltid att vara: Maja Eriksson
Det finaste som finns är: När man är lycklig och vågar leva livet
Sist jag grät var: häromdagen när Elin gick före mig i duschkön
När jag vaknar på morgonen: önskar jag att han vore där
Innan jag går och lägger mig: Är jag oftast väldans trött,
Just nu tänker jag på: en mumsbit
Bebisar är: jobbiga
Idag har jag: vart i skolan, kul ju !
Ikväll ska jag: träna, duscha o mysa i soffan till desperate housewifes
I morgon kommer jag: vara i skolan och skratta ännu mer med mina fina vänner
Jag vill verkligen: ha snö så att jag kan åka skidor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar