onsdag 15 september 2010

You´re were my last, my first

Insåg att min blogg har vart lite depp&opepp på senaste tiden.
Ska istället försöka se på de positiva grejerna i mitt liv.
Och jag vet, bilden säger:
"hej, här står jag o försöker se söt ut"
Men så känner jag på samma gång.
ELLER?
värt o fundera på, eller inte..
I alla fall.

Nr1:
Min syster ska flytta hem,
vilket jag är väldigt glad över.
Nr2:
Det är bara 1 dag till, sen är det
FUCKING fredag.
alla hippies vet vad det betyder.
Nr3:
Jag ska sjunga ikväll,
vilket glädjer mig.
Nr4:
Jag älskar min mamma,
O jag insåg just nu..
i denna stund.
Att jag kommer sakna henne så
Otroligt mycket,
när hon inte längre finns här.
Hon är jag,
Jag är hon.
Vi är vi.
Nr5:
Sist, så är jag
free fallin.
vilket betyder att vad som helst kan hända.

de ni,

Är ni beredda.
fredag, då kommer vad som helst hända.
Och jag älskart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar