torsdag 23 september 2010

We´re just ordinary people

"Ett pirr i magen,
en lycka smrids genom kroppen.
Mitt, annars ganska utslagna hjärta,
slår ett extra, möjligtvis två extra slag.
Lycka, precis som det ska va.
Precis som jag vill ha det.
Precis som jag vill ha dig.
Älskar din blick. Så intim.
Såå min, på nått sätt."

En-två veckor sedan.
Allt kändes så bra.
Ville ha hela världen i mina armar då.
Hade nog det,
ganska säker.

Allt kan vända så snabbt.
För snabbt.
Du kommer också inse det en dag.
Men då kommer allt vara för sent.
Precis som det var med killen på tåget,
Killen som aldrig uttalade sig eller killen som var för rädd.
It´s all just a little too late

Jag vet det nu, men hoppas att jag kan se förbi det då.
Utan att tänka för mycket på det som händer nu.
Utan leva i det som händer då.
det som gör mig lycklig.


Ja, nog om det.
CHA, CHA bloggen.
Maja häär.
nu blir det äckliga läxor.
Kul.
hummm...
köpte vinterjacka idag.
Weeeey,
känns som om jag ligger lite före alla andra.
ska köpa alla julklappar snart med.
FETT nice,
WEEEEY. framsteg då eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar