söndag 26 september 2010

Lugn helg


Jaa,
en lugn helg.
Mycket skön...t !
I fredags åkte jag till syster.
Jag färgade håret,
fick 3 rätters-middag.
Myste med familjen Jaegerfalk,
helt enkelt.
Lördagen bestod av att titta på lite fotboll,
sedan dra in till t-town
för att mysa med wunderbara tjejer.
Pizza&Film.
"peta på klittan"
precis som jag ville ha det.

Sen vart det söndag.
O det betyder att det är måndag imon,
vilket betyder prov, redovisning o massa läxor.
Så ville jag väl inte ha det? ELLER?
JAJA.
Idag är det i alla fall söndag,
vilket betyder att
JIMM-Jamm GARBIS
fyller år!
Lägger ett grattis här!


Ska på fotboll snart,
ska nog använda min vinterjacka.
Jag menar, det borde väl ändå vara dags nu..?
Ska tvinga mamma att få övningsköra med.
HA!
Hej då alla lovers där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar