måndag 13 september 2010

Cause everybody knows, that nobody really knows

Sitter o lyssnar på as bra musik.
Känns bra, eller?
just nu i alla fall.
Är glad , just nu i alla fall.
Bara för att det bara är 4 dagar kvar nu!
Förstår ni. Pirret i magen kommer åter igen när jag vet att det bara är 4 dagar kvar.
Älska det asså.
Sa till min syster igår:
"allt kommer att ordna sig"
antar att jag måste se mitt liv så med.
Det måste jag.
För jag ska inte bry mig mer, än om sånt som jag vill bry mig om.
Allt kommer att ordna sig.
det gör det jämt
ELLER?


ska kolla oth med syster sen,
precis det jag vill just nu.

Denna veckan kommer bli tuff,
jobbig,
kul,
galen,
helt galen,
CRAZY som faeen.
längtar som faan!


I still can’t believe you found somebody new

But I wish you the best, I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar