torsdag 16 september 2010

Eastside eller westside?

Hur vet man vad man ska välja?
Vilken sida,
i hela livet.
Vad händer med vår värld liksom?
Det finns så mycket mer i vår värld som vi inte vet nåt om.
Inte ett piss.
Helt utanför vår värld.
För vår värld innehåller skola,
vänner,
läxor,
familjen,
o sova.
Ibland festar vi till det,
weeeey framsteg då eller?
Blir bekymrad.
"let me take a moment"
...... .. ... . (slut)
I ALLA FALL
humm ,
nu börjar allt dra ihop sig.
imon är det fredag.
O då ska jag bli hippie.
Jag ska förvandlas, till en hippie.
Ha kul, med mina vänner.
efter skolan.
I skolan, kanske.
O under kvällens gång ska jag försöka se lite mer än vår värld.
Leva liite mer, lite längre bort än från min trygga bubbla.
Jag ska ha kul,det vet jag.
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar