lördag 18 september 2010

datum-freaken


Har umgåtts med Julia i ett antal dagar.
Vilket betyder att hon smittat mig med sitt beroende av att hålla koll på datum.

För ett år sedan.
Det var då, mitt liv började ta start.
Det var då jag fick se mer än min byhåla, Aneby.
Det var då jag fick nya vänner,
började på en ny skola.
Jag blev riktigt jävla lycklig.
Jag började göra busiga grejer,
på riktigt asså.
Det var också då, jag o min kära mor bråkade som mest.
Jag stängde helt av från min familj.
Slutade dela med mig av mina tankar och känslor.
Slutade med andra saker.. ... . som är livsviktiga.
Jag är rädd för vem jag då var, den jag blev.
När jag var hemma låste jag in mig på mitt rum,
o struntade helt o hållet i dem jag älskar mest.
Det gör ont i hjärtat när jag tänker på det.
Men jag hade också så otroligt ont i hjärtat , vintern 2009-2010.
Vi åkte till järvsö.
Jag berättade för mamma vad som tyngde mig.
Hon sa att allt skulle bli bra, precis som en mamma ska göra när man mår som sämst.
Jag älskar henne för det.
Allt blev bra,

Igår var jag på en hippie-fest.
Där fanns ... hippies.
Peace and love
& some skööna människor.
älska detta, minne för hösten 2010. LOVIE-BOVIE.
sängen nästa!
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar