lördag 4 september 2010

bättre sent än aldrig,

Mhmmm.
Här sitter jag nu igen.
Du sitter förmodligen där du brukar sitta.
Är det så vi gör, vi människor?
Allt i rutin,
Att göra allt som vi alltid har gjort det,
där vi brukar göra det.

Jag vill gå galen på allt,
Bli crazy o skaka loss huvudet från kroppen.
Mhmmm.
Det är vad jag vill.
O det ska jag göra.
Jag ska dansa galet o busa med Ossian ikväll, med Milla på armen.
För det är vad jag gör när jag är barnvakt till två av mina bebisar.
Kommer bli GATT.
Sen ska jag bli ÄNNU galnare o peppa upp mig till en viss
HIPPIE-FEST.
Faan. Då ska huvudet lossna så att det flyger iväg långt.
O inte förens dagen efter, ska jag hitta det.
O kanske sätta dit det.
Beroende på hur mycket det kommer pulsera o värka.
Men jag ska skratta ändå.
För jag kommer ha en fin kväll i minnet.

Nu ska jag duscha o grejer.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar