tisdag 23 november 2010

I´m driving one of your cars

Herregud, vilken dag.
Började med ett besök hos doktorn.
Fick ta blodprov.
Jag lipade som en gris,
Men jaja. Jag har ju sagt att det är okej
att vara ett barn i bland, eller framför allt att bete sig som ett.
Det var snöstorm och några inställda lektioner.
Vilket betydde att jag skippade skolan idag.
Kände mig dessutom lite hängig efter att kvinnan tog
hälften av mitt blod.
Skämt, lalaala.
Så jag hängde med de två äldsta systrarna istället.
Det vart klipp & färg, en fin lunch,
massa prat och massa skratt.
Dem är fina dem där två.
Sen träffade jag även den där killen som jag skulle vilja kalla min bror,
men istället är min systerson.
Han är söt.
O nu sitter jag här,
Jag drömmer mig bort lite.
Om något fint.
Kan inte skriva vad, för det skulle bli för uppenbart.
De ni!
Men jag drömmer mig bort,
o tittar på fina bilder.
SHAAALALALALAL.
okej!?
Mhmm,
"frank-phone"
Mhmm.
Nu ska jag peppa för desperate..,
ooh fint.
OCH HÖRRNI.
Idag fyller Maja Lundmark
& Julia Larsson år.
vilket betyder GRATTIS,
och att MADA snart är här.
FINT LIV.
Mhmm
P&L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar