torsdag 24 november 2011

Ängeln i rummet

Jaha, då var praktiken i princip slut och
de känns skönt.
För nu tar jag två veckors höstlov,
och koncentrerar mig på lite annat.
Ska bara ha lite rättskunskapsprov först
och jobba en sväng på Lindex imon.
Men jag har ju Amanda vid min sida,
så det funkar liksom :)
Sen blir det vila, eller nåt.
haha!


Vill skicka en hälsning, till Maja.
Sjuk tjej,
För det första,
18-årig tjej.
GRYM.
GRATTIS.
Men du är ju bara underbar.
På andra sidan Atlanten (det är Atlanten va?)
och du kan ändå se, märka och förstå.
Underbar, det ordet räcker.
För när du ser, märker och förstår så är det allt som behövs för mig.
Du är fin, glöm aldrig det.
Och jag saknar dig, ofantligt mycket.
P&L

1 kommentar:

  1. tack finis, och ja det är atlanten ;)
    saknar dig så in i norden, vi måste få till skype snart!
    "A true friend is someone who knows there's something wrong even when you have the biggest smile on your face."

    SvaraRadera