söndag 15 januari 2012

För kärlekens skull

: ALLTSÅ för Maja-l´s skull

Har starkt funderat på att lägga ner bloggen.
Jag menar, jag skriver ju ALDRIG här längre.
Har inte längre något att skriva.
Har inte längre något att dela med mig av,
eller rättare sagt;
Vill inte längre dela med mig.
Finns flera anledningar till detta.
När jag började skriva här så var det mest som min dagbok,
jag skrev av mig och trodde faktiskt inte att någon läste.
Ville nog inte egentligen det heller.
Men nu hittade tydligen alla min blogg och började tycka
väldigt mycket om vad jag skrev.
Positivt som negativt.
Men tycker man inte om mig och mina tankar så dra, känner jag.
Men men, jag vill helt enkelt inte dela med mig med så många längre.
Så detta kommer bli mitt sista inlägg
(om jag nu hittar vart jag lägger ner den)
Eller när jag tänker efter så kanske jag sparar den, för min skull.
För kärlekens skull.
För Maja-l´s skull.

Det var kul så länge det varade, eller?
Vi kanske hörs igen. om ett år eller så.
2..
3...
4....
eller 8 år.
Ett sista
PEACE AND LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar